چاپ

Western Australia in Australia.svgایالت وسترن استرالیا

 

متقاضی زمانی می تواند فرم درخواست اسپانسری خود را برای ایالت وسترن استرالیا ارسال کند که بتواند حداقل امتیاز در نظر گرفته شده برای عوامل مختلف امتیاز آور از جمله سن ، سابقه کار و ... را کسب نماید و تنها در این صورت است که شانس اخذ اسپانسری را خواهد داشت.

برای عبور از مرحله دریافت دعوتنامه و در پی آن- اخذ ویزا ، متقاضی باید حداقل 60 امتیاز داشته باشد. تنها ارائه دلایل کافی و جامع برای نشان دادن تمایل متقاضی به اقامت در ایالت ، نمی تواند منجر به دریافت امتیازات کافی برای اخذ دعوتنامه شود.

دعوت نامه تنها برای کسانی صادر می شود که توانسته اند بیشترین امتیاز را در زمینه هریک از عوامل ذکر شده به دست آورند و مجموع امتیازات آنها با حداقل امتیاز مشخص شده از سوی آن ایالت برابری می کند.

پس از صدور دعوت نامه ، متقاضی تنها 28 روز برای انجام اقدامات لازم و پیشبرد پرونده خود فرصت خواهد داشت. همچنین اگرچه داشتن پیشنهاد کاری نکته مهمی در روند اخذ ویزای کاری تلقی می شود، اما به هیچ وجه به منزله تضمینی برای دریافت ویزا نیست.

شرایط لازم اسپانسری:

-         انتخاب یکی از مشاغل موجود در لیست مشاغل ایالت وسترن استرالیا؛

-         داشتن حداقل یک سال سابقه کار در استرالیا در رشته مورد نظر (یا نزدیک یا مرتبط با آن) در طول 10 سال گذشته و یا داشتن حداقل سه سال سابقه کار خارجی در شغل مورد نظر (یا نزدیک و مرتبط با آن) در طول 10 سال گذشته ؛

-         کسب حداقل امتیاز در میزان تسلط به زبان انگلیسی ؛

-         ارائه شواهد و مدارک لازم دال بر بودجه کافی برای پوشش هزینه­های حداقل 3 ماه زندگی در استرالیا

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مدارک لازم جهت دریافت این ویزا می توانید با دفتر کاریابی بین المللی کارجویان ملل تماس بگیرید.