Victoria in Australia.svgایالت ویکتوریا استرالیا

 

ایالت ویکتوریا متخصصانی را که در رشته های مورد نیاز ایالت تحصیل کرده و پس از آن نیز به اشتغال و کسب تجربه در همان رشته پرداخته اند، -در صورت تمایل و درخواست آنها- برای جبران کمبود نیروی کار ایالت خود و اشتغال به کار در ایالت برمی گزیند و به آنها اسپانسری ایالت خود را اعطا می کند و به این ترتیب 5 امتیاز به مجموع حداقل امتیازاتی که فرد برای اخذ ویزای استرالیا نیاز دارد کمک میکند و از طرف دیگر نیز فرد ملزم می شود که 2 سال اول اقامت خود در استرالیا را در ویکتوریا سپری نماید.

لازم به ذکر است که تنها تعداد محدودی از مکان های تعیین شده ایالت ویکتوریا برای متقاضیان واجد شرایط که دارای شغل ، مهارت و تجربه مورد تقاضا هستند تعیین شده است و تنها می توانند ویزای اقامت همان مکانها را دریافت کنند و لاغیر. همچنین ورود به بازار کار ایالت ویکتوریا نیز سخت و دشوار است.

در این صفحه شما می توانید به اطلاعات مورد نیاز برای اخذ ویزای 190 ایالت ویکتوریا دسترسی پیدا کنید.

شرایط لازم اسپانسری:

لطفاً توجه داشته باشید که به دست آوردن حداقل شرایط لازم به منزله الزام و تعهد مقامات ایالت ویکتوریا برای پذیرش درخواست اسپانسری متقاضی نمی باشد.

  • سن :

متقاضی دریافت ویزای 190 ایالت ویکتوریا باید در زمان اقدام برای دریافت ویزا زیر 50 سال سن داشته باشد.

  • زبان انگلیسی:

همه متقاضیان باید در آزمون زبان انگلیسی بین المللی (IELTS) شرکت کنند و نمره حداقل 6 در هر مهارت کسب کنند، البته برخی از مشاغل نیازمند کسب نمره زبان بالاتری در آزمون فوق هستند که برای دریافت اطلاعات در این مورد می توانید با ما تماس حاصل فرمائید. متقاضیانی که در حال حاضر در ایالت ویکتوریا در رشته های مربوطه مشغول به فعالیت هستند نیازی به کسب نمره بالاتر در آزمون بین المللی زبان انگلیسی نخواهند داشت و می توانند برای دریافت اقامت اقدام کنند. لطفاً در نظر داشته باشید که: شما باید قبلاً مدرک آزمون بین المللی زبان خود (IELTS) را در زمان ارسال آنلاین فرم درخواست اسپانسری قبلاٌ اخذ کرده باشید.

مشاغل مورد نیاز ایالت:

اگر تمایل به دریافت ویزای کاری 190 جهت اقامت در ایالت ویکتوریا دارید باید حرفه یا شغل شما در میان مشاغل ذکر شده در لیست مشاغل مورد نیاز ایالت ویکتوریا موجود باشد.

  • سابقه کاری :

سابقه کاری شما در زمینه مشاغل مورد نیاز ایالت پس از حصول اطمینان از صحت آن، تائید خواهد شد.

  • امور مالی :

هنگام عزیمت به ایالت ویکتوریا باید پول و پس انداز کافی برای تامین هزینه های خود و خانواده خود را تا زمانی که شغل مناسبی پیدا کنید، داشته باشید. میزان منبع مالی مورد نیاز برای اقامت در ایالت ویکتوریا ظرف ماههای اول مهاجرت را ایالت به صورت دوره ای به روز رسانی میکند.

  • تعهد شما به ایالت ویکتوریا:

شما باید حداقل برای مدت 2 سال متعهد به زندگی و کار در ایالت ویکتوریا شوید.

  • در صورتی که درخواست اسپانسری فرد تائید نشود متقاضی برای ارائه درخواست مجدد می تواند 6 ماه پس از پایان پروسه مجدداً اقدامات لازم را برای دریافت اسپانسری از سربگیرد.
  • رزومه (  CV)

رزومه یکی از قطعی ترین مدارکی است که انطباق یا عدم انطباق شرایط شما با شرایط ایالت ویکتوریا را نشان می دهد و باید مهارت ها، سابقه شغلی و سایر جزئیات و همچنین سابقه کاری مرتبط متقاضی را که به ترتیب زمانی درج شده است ، در برگیرد.

  • ارزیابی مهارت( اسسمنت ):

جهت حصول اطمینان از اینکه تخصص و مهارت شما با شغلی که در فرم درخواست اسپانسری ایالت ویکتوریا تعیین کرده اید تطابق دارد از اسسمنتی که از یکی از مراجع معتبر ذیربط اخذ کرده اید استفاده خواهد شد. از تاریخ 1 جولای 2012 ، متقاضی باید هم زمان با ارائه فرم درخواست اسپانسری ، مدرک اسسمنت خود در زمینه شغلی مورد نظر را نیز به دولت ویکتوریا ارائه دهد.